środa, 10 grudnia 2014

Grudniowe klimaty - światełka i dekoracje świąteczne

Witam serdecznie!

Święta już za dwa tygodnie, czas szybko leci. My jesteśmy teraz wprawdzie w gorączce przedurodzinowej, na weekend czekają mnie dwie imprezki: dla dzieci oraz rodziny. Mam nadzieję, że uda mi się to ogarnąć!

Jednak to głównie święta i przygotowania do nich dominują, urodziny to jedynie przerywnik. W tym roku korzystam z wypróbowanych dekoracji, które dozuję trochę ostrożniej niż kiedyś. ;) Pozbyłam się też tych już nie używanych, zużytych, opatrzonych czy niemodnych. Zrobiło się trochę miejsca na nowe ;) W tym roku postawiłam głównie na świeczki i światełka.






W sypialni trochę nietypowo. Podobno gałązki czereśni ścięte na św. Barbary, czyli 4. grudnia lub w okolicach, zakwitną właśnie na święta. Mam je w tym czasie pierwszy raz i jestem ciekawa, czy naprawdę zakwitną.

U Małej Mi jest wszystkiego po trochu. Nota bene, prace kosmetyczno-upiększające nadal w trakcie. Kompletnie wyszło mi powietrze.


Wysyłacie jeszcze kartki świąteczne? Ja owszem, ale tym razem nie robiłam ich sama. Jednak wybieranie i wymyślanie, która dla kogo, to sama przyjemność. :) 


Do mnie dotarła już pierwsza, z bardzo trafnymi życzeniami od Justyny. Fajna, co?


Wydaje mi się, że w ubiegłym roku byłam trochę bardziej aktywna, jeżeli chodzi o dekoracje i prezenty wykonane ręcznie. Podsunę zatem linki do starych ale jarych pomysłów.

Zabawna ściereczka
Smakowe cukry - dla łasuchów
Koszulka z krawatem
pomarańczowa konfitura z campari :)

Pozdrawiam i dobranoc!
Moni

22 komentarze:

  1. Ładnie! mnie urzekło drezwko w papierowym kubraczku na doniczce:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam gdzieś aranżację z trzema drzwkami, ale powstrzymałam zapęd. Solo ta choinka też prezentuje się dobrze i cieszy moje oko :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Piękny nastrój wprowadziłaś tymi światełkami i świecami. Ta girlanda nad drzwiami wygląda super!
    Ja w tym roku nie wysyłam kartek. Z wszystkimi, którzy są mi bliscy mam zamiar się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam teraz taki rytuał, że po powrocie z pracy zapalam te wszystkie światełka i bardzo mnie to cieszy i relaksuje.
      Spotkanie zdecydowanie przebija kartki :) Pozdrawiam serdecznie Magdo!

      Usuń
  3. Na pewno Ci się uda wszytsko ogarnąć. W mojej rodzinie grudzień przebiegał również zawsze pod znakiem świąt i potrójnych urodzin ;))
    Przepiekny już klimat panuje u Ciebie Moniko. Aż miło popatrzeć :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu! Może właśnie dlatego, że w grudniu dużo się u nas dzieje i trzeba te wszystkie terminy zorganizować i ogarnąć, zależy mi, żeby w domu było "zrobione". Te światełka mają prawdziwie magiczną moc, relaks gwarantowany!
      Miłego dnia!

      Usuń
  4. Właśnie za takie obrazki lubię grudzień :) Piękny klimat wprowadziłaś w swoim domu. Ja w tym roku też stawiam na dekorowanie światłem :P
    Buziaki cieplutkie!
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięło się to trochę z tego, że nie powaliły mnie ozdoby, któe widziałam. Dlatego poustawiałam świeczek i szyszek i dodatki, które am i tak wyszło. Pozdrawiam Cię serdecznie! :)

      Usuń
  5. pięknie i klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tym wyrzucaniem starych trochę u mnie ciężko. Albo inaczej, odbijam się między ekstremami - albo leci wszystko albo nie ruszam nic. Tym razem ograniczam się do minimum, tzn. kupiłam 3 pudełka białych i srebrnych bombek i koniec. Nie wyrzucam póki co. A kartki wysyłam, może nie do wszystkich do których powinnam ale jakoś ograniczyć to szaleństwo należy. Buziole bezśniegowe Monia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem też wpadam w szał wyrzucania i zaraz potem dokładnie ta rzecz jest mi potrzebna ;) Więc długo "trzymam" graty zanim postanowię się z nimi rozstać. Tutaj też pogoda całkiem nieśniegowa - plus 7 stopni! Buziaki Karo!

      Usuń
  7. Cudny, świąteczny klimat u Ciebie Moniko :) Poczułam święta!
    Ściskam :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Z roku na rok staram się ograniczyć stres związany z przygotowaniami do świąt, a bardziej ten czas adwentu celebrować i się nim cieszyć. Wychodzi i to coraz lepiej ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  8. no ciekaw jestem tej czereśni.... kartki wysyłam a jakże!
    ślicznie już udekorowane u Ciebie, ja jakoś bez weny w tym roku.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie nie widzę postępów, ale w sypialni mamy raczej umiarkowaną temperaturę, co pewnie ma wpływ. W Niemczech dekoracje wszędzie już od 1. niedzieli adwentu... dlatego i u mnie już migocze, bo na początku stycznia już wszystko zdejmujemy.
      Pozdrawiam i przypływu weny świątecznej życzę!

      Usuń
  9. Bardzo przyjemnie, z umiarem i z gustem. Trzymam kciuki za gałązki. P.S. Fajna kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No więc z gałązkami taka sprawa, że nie bardzo ;) Rozwinął się jeden kwiat, mało trochę. Może powinnam od czasu do czasu wymienić wodę, lub przynajmniej dolać świeżej... ;)

      Usuń
  10. I nastał ten czas, wobec tego życzę Ci wspaniałych, rodzinnych, pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia, a w nadchodzącym roku 2015 spełnienia najskrytszych marzeń i planów! Niech te dni będą niezapomniane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło! Bardzo Ci dziękuję i wzajamnie! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Monika, pogodnych, zdrowych i pełnych miłości świąt! ♥
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję za życzenia! Trochę za późno na "wzajemnie", ale na noworoczne życzenia jeszcze nie jest za późno, więc udanego 2015! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń

Komentarze mile widziane! :)