piątek, 12 września 2014

Moda na kołnierzyk - łatwy projekt diy

Przedstawię Wam dziś szybki projekt diy. Taki typu pimp my.... Może ktoś z Was podłapie pomysł - jest on jak znalazł na weekend!

O indywidualizowaniu :) koszulek już kiedyś pisałam. Tym razem będzie jeszcze prościej. Bazą jest i tutaj bawełniana koszulka. W moim przypadku czerwona, z długim rękawem, w rozmiarze 128 cm.:) Oczywiście wszelkie modyfikacje w kolorze, rozmiarze oraz długości rękawa są jak najbardziej wskazane. Wystarczy pomysł (dla mnie inspiracją było zdjęcie znalezione na pintereście ;)) oraz flamaster do tkanin. Użyłam czarnego, ale nie ma żadnych ograniczeń. Po kilku próbach na zwykłej kartce, od ręki namalowałam to:


Zastosowanie szablonu nie wchodzi raczej w tym przypadku w grę, dlatego najlepiej użyć nie za drogiej lub używanej koszulki - w razie niepowodzenia. Ale wydaje mi się, że jest tutaj duża tolerancja i tak naprawdę nie może nie wyjść. Mi córka nie uwierzyła, że zrobiłam ten malunek sama ;)

 
Koszulkę przed użyciem oraz praniem należy wyprasować, ponieważ temperatura utrwala farbę. Z doświadczenia z krawatem wiem, że farba trzyma dobrze i równomiernie się spiera i blednie, ale nie traci w sumie na estetyce.

Bawiąc się w malowanie kołnierzyka przypomniały mi się czasy szkolnych fartuszków i białych kołnierzyków...pamiętam, że miałam kilka różnych na wymianę :)
W czeluściach mojej szafy znalazłam kołnierzyk, który należał przedtem do mojej Mamy, ale nie nosiła go. Myślę, że - tak jak ja - zachowała go z powodu koronkowego wykończenia. Słabość do koronkowych wyrobów odziedziczyłam zdecydowanie po Niej. :)



Na koniec jeszcze ubranko na właścielce:


Życzę Wam udanego weekendu, do poczytania!

Moni

15 komentarzy:

  1. Moni super wyszło :))

    pięknie to wyrysowałaś :))) pozdrawiam i Ciebie i Modelkę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja Droga! Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  2. Namalowałaś od ręki? Zdolna jesteś Kochana, wyszło super!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy zdolna to nie wiem, ale lubię takie wyzwania ;) Uściski Marysiu!

      Usuń
  3. cześć Monia! niezła robota :) nietuzinkowa koszulka, oryginalna, zrobiona przez mamę. Nie ma to tamto, widać że właścicielka zadowolona i dumna:)
    Buziaki! B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Basiu! Dzięki, Mi ma gust baaardzo wyszukany, więc jak zaaprobuje to coś znaczy! :D
      Buziaczki!

      Usuń
  4. super! zwykła koszulka...a ile zyskuje po odpowiedniej obróbce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - w żargonie rodzinnym nazywamy to "oswajaniem" :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Fajnie, że mam odbiorczynię takich pomysłów ;) Pozdrówka!

      Usuń
  6. No no, niezły DIZAJN ;) Ślicznie Małej w tej bluzeczce. Ten koronkowy kołnierzyk wpadł mi w oko, pewnie ma dla Ciebie ogromna wartość sentymentalną. Ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo dizajn z najwyższej półki :D;D Kołnierzyk to jedna z kilku pamiątek, takie rzeczy i te powiązania, skąd mam np. pewne cechy lub zainteresowania nabrały wagi...
      Pozdrawiam serdecznie Justyś!

      Usuń
  7. WOW!!! super pomysł a wykonanie peirwsza klasa- ja bym też nie uwierzyła, ześ sama to wymalowała!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe pomysły i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane! :)