środa, 4 czerwca 2014

Pachnąca przesyłka

Hej!

Nie mogę się nie pochwalić przesyłką, która dziś do mnie dotarła. Wygrałam bowiem w maju nagrodę dodatkową w konkursie u Babeczki z wnętrzem. Basi, autorce bloga, nie kończą się pokłady kreatywności i z wielką przyjemnością zaglądam do niej podpatrując, co nowego wymyśliła i zrealizowała. Było mi więc szczególnie miło, że jej Synuś, czyli Niezależna Komisja, wyciągnął właśnie mój los!

Dziś na zdjęciach pięknie wykonane, pachnące lawendą saszetki z pięknymi balerinami. Zobaczcie:






Raczej nie schowam ich w szafie, poszukam dla tych tancereczek jakiegoś ciekawszego miejsca.
Basiu, bardzo Ci dziękuję za ten prezent!!!

Do następnego
Moni

8 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje Moniko, piekna przesyłka, niech Ci dzielnie służą te baletnice :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Cieszę się że dotarły i nadal pachną, wszak daleką drogę przebyły :P
    Bardzo mi miło, że podoba Ci się prezencik, i sama jestem ciekawa jakie zastosowanie (poza szafą) dla nich znajdziesz :D
    Buziaki! Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachną nieziemsko! Dwie tańczą w łazience, jedna w biurze, a pozostałe rozłożyłam na ręcznikach ;)
      Dziękuję Ci i ściskam serdecznie!

      Usuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Więcej informacji w tym poście http://my-bubbleworld.blogspot.com/2014/06/nominacja-do-liebster-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Bardzo mi miło, już zaglądam! :)

      Usuń
  4. Witaj, cieszę się że tu trafiłam, pozdrawiam i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Rozgość się, mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie! :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Komentarze mile widziane! :)