sobota, 12 kwietnia 2014

Wielkanoc - prezenty opakowane minimalistycznie

Witajcie Was serdecznie!

Zbliżają się  święta Wielkiej Nocy, czas najwyższy pomyśleć o dekoracjach, upominkach i świątecznym menu.

Dekoracyjnie nie planuję w tym roku wielkiego szału, raczej jedynie symbolicznie zaznaczę, że to święta, czyli przerwa od codzienności. Wzięło mnie na minimalizm, bo i upominki dla rodzinki zrobione będą minimalnie, "na szaro", trochę z przymrużeniem oka.





Torebki wykonałam z szarego papieru, jajka i zajączek wycięte od ręki z kartek starej, niepotrzebnej książki, ogonek z waty, kolorowe klamerki jako jedyny kolorowy akcent... Jak widzicie całość bez wyszukanych dodatków i trudnych albo czasochłonnych robótek. W zasadzie można wykonać takie opakowanie nawet na ostatnią chwilę.



W torebkach są głównie słodycze. Już przy robieniu zdjęć zauważyłam jeden błąd - nie wrzuca się żelków luzem, ponieważ tłuszcz dość szybko odbija się na papierze. Nie pomyślałam o tym wcześniej.

Do opisania torebek użyłam stempelków, ostatnio są często w użytku. Lubimy się nimi bawić i pisać do siebie stempelkowe liściki!



Ciekawa jestem, czy taka prosta forma Wam odpowiada, czy raczej wolicie bardziej kolorwe opakowanie ze wstążkami? Tych z Was, którzy ciekawi są ubiegłorocznych ozdóbek i poczynań, zapraszam tutaj, tutaj, tutaj.

Pozdrawiam serdecznie!

Moni

15 komentarzy:

  1. Dla mnie właśnie tak opakowane upominki maja największy urok :) W prostocie siła ;) Pozdrowienia dla całej Rodzinki :) !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętasz jak w starych czasach, wszystko do takich brązowych torebek było pakowane? Pewnie dlatego poszły trochę w zapomnienie i dopiero teraz znowu można z takim opakowaniem "wyskoczyć" ;)
      Dziękuję za pozdrowienia i wzajemnie :)

      Usuń
  2. Pomysł przewspaniały :)) ECO-logiczny oraz urokliwe napisy mnie zafascynowały chyba najbardziej, więc mam pytanie gdzie można zakupić takie stempelki, literki ? Pozdrawiam wiosennie . ella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoje kupiłam tutaj: http://www.scandiloft.pl/sklep/index.php/stemple/alfabet.html
      może nie najtańsze, ale w klimacie vintage, a ja mam słabość :)

      Usuń
    2. Ello, ja moje literki przypadkiem kupiłam w jednym z domów towarowych (Karstadt) w Berlinie, gdzie mieszkam. Podobne widziałam też w empiku na stoisku z art. piśmienniczymi. Myślę, że i w innych podobnych sklepach znajdziesz, bo stemple są teraz popularne. Pozatym w internecie też napewno będzie można coś znaleźć :) Pozdrawiam!

      @ Babeczka - dzięki, że podałaś namiary!

      Usuń
  3. O kurcze! ale fajne! ...chociaż chyba powinnam napisać O zajączku! :P
    uwielbiam mnogość zastosowań papieru pakowego i stempelków - proste i ciekawe :)
    Buźka! B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja do stempli mam słabość ;) pozatym lubię proste i szybkie rozwiązania, najlepiej efektowne! Jeszcze zabieram sie za torebki ze starych gazet... zobaczymy, czy coś z tego wyjdzie.
      Uściski!

      Usuń
  4. Monico rewelacja! Pieknie wyszły takie torebeczki, gdybym takie zobaczyła w sklepie, pewnie bym kupiła, Ty za to zrobiłaś je sama, przystroiłaś delikatnie i to mi się szalenie podoba. Niczego wiecej nie trzeba.
    Zastanawiam się również nad kupnem takich stempelków literek :)))

    Przyjemnego wieczoru Ci życzę. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marysiu. Stempelki są przydatne, bo można je rozmaicie zastosować, przy tym są proste w użyciu! Dlatego nasunęła mi się myśl, żeby wykorzystać je i do świątecznych dekoracji. Miałam ochotę na minimalizm i odmianę po wstążkach i wyszukanych opakowaniach. Stemple tę prostotę przekornie podkreślają...

      Buziaki!

      Usuń
  5. super!! te gazetowe ozdoby po prosty czadowe- mi odpowiada bardzo!!
    stempelki sa niezbędne- musze się też rozgladnąc...
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste i bardzo uniwersalne :) Do stempli to mam poważną słabość, ale jakby co, to kupuję "dla dziecka" ;)
      Uściski!

      Usuń
  6. uwielbiam takie prezenty !!! miłej niedzieli Moniś ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem nawet niepozorny prezent zyskuje, jeśli jest ciekawie opakowany. Nie zawsze mam wenę, ale lubię się "pobawić" przy pakowaniu prezentów i upominków.
      Serdeczne uściski Ilonko!

      Usuń
  7. jak dla mnie Kochana rewelacjia:))))))))))))))))))))))))))))

    całusy ciepluchne i słoneczne:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to Twój komentarz to jest rewelacja! :) Buziaki moja Droga!

      Usuń

Komentarze mile widziane! :)