wtorek, 25 lutego 2014

Stare czasopisma w nowej odsłonie

Witajcie!

Zwierciadło czytam nałogowo od wielu lat. Mam nawet "teczkę" w kiosku, dostaję to czasopismo regularnie. Żal mi te przeczytane wyrzucić, nazbierało się więc kilkanaście kilogramów makulatury, a biblioteczka pęka w szwach. Postanowiłam więc dać tym magazynom drugie życie w formie stolika pod palmę. Zgrały się dość dobrze, ale nie zarzekam się, że to ostatni wariant w tym temacie...


(Po prawej szaleństwa mojego Dziecka ze szczurkiem - czyli leczymy się z przeziębienia :))




Miłego dnia moi Drodzy!
Do poczytania :)

Moni

PS. Czy na maniakalne zbieractwo jest jakieś lekarstwo?! :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to wygląda :) ja też zaczytuję się w Zwierciadłach :)
    dobrego dnia :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. oj Kochan ja mam tak z ELLE i Twój Styl, w różnych miejscach je ukladma --stosami:)) ale fakt częśc oddałam na makulature bo z tych kilku lat bylo ich troche:)))

    buziak

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostajesz polskie Zwierciadło w Niemczech?
    Pomysł super, niektórzy używają jeszcze magazynów jako pufy (związane paskiem skórzanym) albo stolik nocny :))

    Przyjemnego dnia Moniko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Marysiu, kupuję w Polsce. Tak, o paskach i stoliku nocnym też myślałam, ale ostatecznie padło na "kwietnik". Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Zauważyłam ten ciekawy stoliczek już w ostatnim poście, fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, a lekarstwa nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) szkoda to leczyc:) fajnie jest miec tyle czasopism:) ja tez tak mam i nie zmieniam tego:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobnie...tyle, że zbieram Elle Decoration ;) Obecnie stosik pełni rolę podstawki pod piękną papierową torbę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny pomysł na gazety. Też mam sporo Zwierciadeł i ciągle je przenoszę z miejsca na miejsce bo nie wiem gdzie najlepiej wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już mogę sobie chatkę zbudować z czasopism zalegających w piwnicy, a przecież prawie nie bieżąco upłynniam towar do osiedlowej biblioteki....

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry pomysł na gazety. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane! :)