środa, 1 stycznia 2014

Z kalendarzem przez życie

Witam w Nowym Roku!

Mam nadzieję, że dobrze go przywitaliście i kac nie doskwiera za bardzo!

Padły tutaj wczoraj takie życzenia, aby rok był twórczy. To chcę Was dziś przywitać pierwszym małym projektem diy.:) Nic wielkiego, akcja zrodziła się z potrzeby, bo połasiłam się w pracy na darmowy kalendarz formatu A5. Nic mu nie brakuje, spełnia moje potrzeby w pełni. Jego okładka była jednak czarna i smutna. Najpierw stwierdziłam, że się przyzwyczaję. Ale nie dała mi ona spokoju. Pomyślałam, że skoro chcę się otaczać ładnymi przedmiotami, to nie powinnam zapominać o tych drobnych, niepozornych. Szkoda czasu na kompromisy i prowizorki - życie to nie próba generalna!
Zresztą ja faktycznie z kalendarza podręcznego korzystam i wizja oglądania przez rok tej czarnej tandetnej okładki mnie nie bawiła.


Nie ma tutaj żadnej filozofii. Tajemnica dobrego wykonania tkwi w precyzji. Mi w tym pomogła ta szara mata, którą można używać również przy szyciu. U nas bardziej jest ona pomocna właśnie w pracach tego typu.
Papier, który użyłam kupił dawno temu Łuk w fajnym sklepie, raju dla zainteresowanych wszelkimi pracami ręcznymi. Przedstawię Wam go kiedyś.

Poza nożyczkami i linijką, przyda się również taśma dwustronna. To chyba najprostszy sposób na przyczepienie papieru. Na koniec okeiłam całość folią przylepną, bo sam papier mógłby do grudnia nie wytrzymać.

Krok po kroku w zdjęciach:








No i mam kwiecisty kalendarz. I nikt takiego nie ma! :) Jutro wracam do pracy, więc już niebawem wejdzie on do użytku.



Miłego dnia moi Drodzy!

Pozdrawiam Was serdecznie,
Moni

PS. Bez obaw, zdjęcia są z poniedziałku, czyli tak naprawdę to jeszcze projekt ze starego roku ;) Ale dobre zamiary też się liczą! :D

27 komentarzy:

  1. Brawo !!! Fajnie to wygląda, nie wpadłabym na to .
    Wszystkiego naj w Nowym Roku :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo, Tobie też pomyślności! :)

      Usuń
  2. W takim razie pomysłów bez liku i mocy przerobowych życzę. I czterdziestu wagonów serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję. Szczególnie te moce przerobowe są w cenie ;) Buziaki!

      Usuń
  3. bardzo pomysłowo, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Czasem potrzeba zrodzi pomysł ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Uroczy ten wzór w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się taki pozytywny, a jednocześnie deseń nie jest nachalny...
      Buziaki Anicjo!

      Usuń
  5. Radosnego i pięknego roku niczym Twój kalendarz,kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie Reniu! Uściski! :)

      Usuń
  6. Wesoły jest!!! i taki niech będzie ten Nowy Rok dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny na zimową porę :) Dzięki Sylwuś i wzajemnie! :)

      Usuń
  7. Pomysł na ozdobienie kalendarza barrrdzo mi się spodobał, teraz rzeczywiście jest niepowtarzalny :) Pozdrawiam noworocznie - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi! Trochę papieru odmieniło tego "nudziarza" ;) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Wspaniałego 2014 roku, by obfitował w same przyjemne wydarzenia i twórcze projekty! :)
    Kalendarz o niebo lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z takim kalendarzem może być tylko dobrze ;D Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  9. świetnie wyszło- na pewno nikt nie będzie mieć podobnego!
    serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, taki oswojony kalendarz to jest to! ;)
      Buziaki!

      Usuń
  10. Piękna ozdoba w romantycznym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się sprawdza, bo patrząc i używając go cieszę się ,że nie oglądam tej czarnej okładki! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. I teraz jest piękny i niepowtarzalny! :) Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz wciągający styl pisania, jeśli chesz wejdźna moj portalik tu

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurka o jajko, fajny pomysl :)
    tez mam taki szoro-bury kalendarz, zachęciłaś mnie do kreatywnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj, zainteresowało mnie to, co piszesz. Dodam Ciebie do mojej listy blogów o wystroju wnętrz http://blogiowystrojuwnetrz.blogspot.com/. Konieczne odwiedź moją stronę.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane! :)