wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołego karpia!


Kochani!

Zostawiłam sobie najprzyjemniejszą czynność na koniec dnia. Odpracowałam ostatni dzień w tym roku, przygotowałam większość potraw na jutro, wstępnie udekorowałam stół, odśpiewałam z córką próbnie kilka kolęd, tylko paznokcie jeszcze czekają na lakier :)




Ale teraz czas na życzenia. Tak sobie dziś myślałam, co mogę od siebie dodać, czego Wam i sobie życzyć...


Myślę, że na to, jakie te święta będą, "pracujemy" cały rok. Oczywiście nie mam tutaj na myśli porządków, tylko nasze związki i to, jak je pielęgnujemy. Święta, a szczególnie dzielenie się opłatkiem, to taki papierek lakmusowy naszych  kontaktów oraz tego, na ile sami ze sobą żyjemy w zgodzie.
Dla mnie będzie to czas szczególny, bo przy stole zabraknie Ważnej Osoby...


Życzę Wam, abyście zasiedli do wigilijnego stołu spokojni i radośni i aby ten czas był dla Was dokładnie taki, jaki sobie wymarzyliście.

Wesołych świąt, Kochani!


Pozdrawiam Was świątecznie!
Moni

PS. I jeszcze wczorajszy backstage:



Wesołego karpia! :)

7 komentarzy:

  1. Pięknych Świąt Bożego Narodzenia dla Ciebie i Twoich bliskich!
    pozdrawiam cieplutko
    Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrych Świąt Kochana!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych i pogodnych Świąt Moniko.
    Pełnych wzajemnego zrozumienia i troski.
    Pełnych magii :))))
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałych i Radosnych Świąt - Pełnych magii , ciepła i spełnienia ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam dziewczyny za życzenia i czas! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane! :)