niedziela, 22 grudnia 2013

Przed świąteczną metą

Witam Was Kochani!


 Po fazie kreatywnych wyczynów i szaleństw, codzienność przejęła władanie nad moim czasem. I nie to, że przygotowania do świąt mnie przerastają. W międzyczasie były jeszcze urodziny Mimi i Łuka, spotkanie rodzinne i dzieci, impreza świąteczna w pracy, trzydniowe szkolenie, zakupy, listy, planowanie, umawianie, w najbliższej rodzinie urodziła się dziewczynka, a dziś, w niedzielę, czeka nas świętowanie pierwszych urodzinek innej fajnej i bliskiej nam dziewczynki ... A i przemeblowania w salonie też były!

Odczuwam lekkie zużycie materiału, mam trochę dosyć tego spiętrzenia i chcę, żeby te święta w końcu były.

Na szczęście z roku na rok udaje mi się te wszystkie uroczystości coraz bardziej usprawniać.Troszkę szkoda jednak, że takie ważne okoliczności u nas odbywają się w przeciągu trzech tygodni, nie mamy czasu, aby każdą z nich należycie się  nacieszyć.

Nie mniej cały ten kołowrotek sprawia mi przyjemność! Lubię planować, kupować i pakować prezenty. Lubię stroić dom i choinkę. Za to ciasteczek piec nie lubię, a sprzątanie odhaczam w listopadzie, tylko tyle, ile zdążę.


Tak więc jest już i pachnąca choinka i prezenty spakowane, zakupy odhaczone, karp w lodówce na mnie łypie (to ryby nie mają powiek?!), w kuchni pachnie grzybami, wino grzane grzeje i mam satysfakcjonujące uczucie, że się wyrobiłam na czas.





W tym roku przypadła mi pierwszy raz ważna rola, bo Wigilię rodzinnie obchodzimy u nas. Tak więc doszła organizacja kulinarna tego najważniejszego w roku spotkania przy stole. Jakie będzie? Zobaczymy....

Odezwę się jeszcze, zanim oddam się całkowitemu hedonizmowi :) A zaległości na Waszych blogach to sobie nadrobię niedługo. Zapowiada się bowiem całkiem fajna LABA...i to już wkrótce!

Pozdrawiam Was serdecznie, nie dajcie się zwariować!
Moni

16 komentarzy:

  1. Pięknie i świątecznie u Ciebie. Zapraszam na konkursik do mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, napewno zajrzę! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. cudownie i klimatycznie u Ciebie Moniu a Wigilia na pewno wypadnie super :) buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci. Nooo ja liczę, że super, bo już się nastawiłam! :D
      Uściski Kochana!

      Usuń
  3. Aż z przyjemnoscią oglądam takie magiczne zdjęcia. U mnie miesiąc grudniowy również pełen w inne uroczystości i urodziny w rodzinie. A jednak lubie ten miesiąć i cieszę się każdym wyjątkowym dla mnie i dla innych dniem :)
    Miłej niedzieli Moniko.
    Pozdrawiam cieplutko
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) No tak trzeba się dopasować, bo nic nam nie da marudzenie. Mi udało się tu trochę odpuścić, tam wyluzować...i poprostu celebrować :) Widzę, że doświadczenie robi swoje, Miriam skończyła 7 lat, więc miałam już kilka okazji, aby przebieg usprawnić ;)
      Uściski, Marysiu!

      Usuń
  4. Magiczne zdjęcia, cudowny blogowy klimat! Jestem pewna, że Wigilia będzie wspaniała :) Wesołych, spokojnych, rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci! Co do Wigilii - nie dopuszczam innej opcji ;)
      Wzajemnie, udanych Świąt moja Droga!

      Usuń
  5. Fantastyczne kadry Twojej domowości :))) Już dzisiaj byłam tak na momencik, między sernikiem a makowcem, ale dopiero teraz sobie usiadłam i na spokojnie do Ciebie wróciłam. Te Twoje zdjęcia w myślał były ze mną w kuchni :)))) Buźki wielkie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwuś kochana, Ty jak coś napiszesz... :) Fajnie, że Cię moje fotki świątecznie nastrajały! Uśiski przesyłam!
      PS. Też już na szybko zaglądałam, co u Ciebie, ale na spokojnie to już po celebrze sobie siądę ;)
      Pa!

      Usuń
  6. Ktory prezent moj?! :D Zdjecia co raz to lepsze! Jessi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A grzeczna byłaś Siostra ?!
      Nowy objektyw :)

      Usuń
  7. Fajnie, że się odzywasz, grudzień to bardzo intensywny miesiąc. U nas też mnóstwo urodzin przed Świętami (i w trakcie też), ciężko to wszystko zgrać. Wszystkiego dobrego i daj znać, jak się udała Wigilia u Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie widzę, że nie ja jedna mam pewien nadmiar okoliczności wszelkich w grudniu ;)
      Udanych świąt, chętnie dam znać, ale tylko jak wszystko pójdzie gładko ;)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  8. no to trzymam kciuki za to najważniejsze zadanie!
    pięknie u Ciebie♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i buziaki przesyłam! :)

      Usuń

Komentarze mile widziane! :)