wtorek, 3 grudnia 2013

Prezent diy - dla niepokornych

Witam Was!

Znów będzie to szybki oraz niskobudżetowy prezent diy, wymyślony z osobistej potrzeby Łuka.
Mój Małżonek do koszulowców nie należy, ale czasem zawodowo wypada takową założyć. No i powstał pomysł, a wczoraj w wielkim pośpiechu oraz tajemnicy został on zrealizowany. Korzystam z wyjazdu Męża, inaczej miałabym kłopot z wykonaniem w tajemnicy, teraz to jedynie do piątku zabronię tutaj zaglądać. :) Do piątku dlatego, że to upominek na Mikołaja.

Na początek pokażę Wam, o co chodzi:


Teraz już będzie fotostory, z krótkimi opisami pod "obrazkiem".


1) Kupujemy koszulkę oraz szukamy szablonu w internecie, następnie go drukując. Szablon wycinamy nożykiem lub nożyczkami.



2) W pierwszym kroku należy odmalować dokładnie krawat, użyłam w tym celu flamastra do tkanin. Przed pędzelkiem ogólnie mam respekt, dlatego obrałam taką drogę. Wyćwiczona ręka odmaluje pewnie i pędzelkiem.




3) Teraz cienkim pędzlem malujemy kontury oraz miejsca wymagające precyzji.




4) Machamy szerszym pędzlem do skutku.


5) Następnie wykańczamy cieńszym pędzelkiem.




6) Czekamy aż wyschnie (najlepiej przez noc) i koniecznie prasujemy, aby utrwalić farbę do tkanin.



Łączny czas wykonania (bez schnięcia) to maksymalnie 2 godziny. Dobrze jest podłożyć coś, aby farba nie przeszła na tylną część ubrania.


Potem to już tylko pakujemy wg uznania i nie możemy się doczekać, aby prezencik wręczyć!



Jak Wam się podoba? Mi się spodobało na tyle, że postanowiłam przy okazji zrobić i sobie taki. Głównie ucieszyła mnie prostota i krótki czas wykonania, wiadomo :)  Jedynie zdjęcia byle jakie wyszły, bo w nocy i w pośpiechu...

Dobranoc, moi drodzy Czytelnicy!
Następnym razem zapraszam na sok z pomarańczy z campari... w słoiku! :)

Pa,
Moni

20 komentarzy:

  1. Monika, jak zwykle efekt powalający :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny pomysl Moni! A Na campari to musze wpasc osobiscie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, czekam! Nawet kostki lodu się już mrożą :)

      Usuń
  3. super pomysł :)) efekt końcowy - świetny - buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! ja niestety nawet markerem bym tego równo nie zrobiła... no chyba, że od linijki ;-)). Koszulka wyglada super- na pewno będzie przebojem!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przekonana, że i bez linijki byś zrobiła i jeszcze coś od siebie dodała! Zdam relacje jak została przyjęta :)

      Usuń
  5. niezły efekt, myślę, że może zrobię coś takiego moim obu panom - w wersji mini i maksi
    podasz link do szablonu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.google.de/imgres?client=firefox-a&hs=STx&sa=X&rls=org.mozilla:de:official&biw=1400&bih=882&tbm=isch&tbnid=Q1HstzysewDpSM:&imgrefurl=http://kakurell.deviantart.com/art/Summer-Stencil-tie-62769843&docid=G_RAB2rYv9OP-M&itg=1&imgurl=http://fc06.deviantart.net/fs20/f/2007/231/5/f/Summer_Stencil__tie_by_Kakurell.jpg&w=756&h=600&ei=nWqfUraQH4TBswagloDoCA&zoom=1&iact=rc&dur=101&page=1&tbnh=148&tbnw=183&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:0,s:0,i:85&tx=60&ty=253

      Usuń
    2. Myślę, że w takiej podwójnej wersji efekt będzie jeszcze ciekawszy!

      Usuń
  6. świetna koszulka :) pomysł prosty al emega efektowny :)))) skorzystam w wolnej chwili bo to widaą tez świetna zabawa

    buziaki dla Ciebie:))) i zapraszam w odwiedzinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że podzielisz się wynikami!

      Uściski!

      Usuń
  7. Jak ja lubie te Twoje nisko-budzetowe pomysły :) Inspirujesz :)
    Pozdrawiam cieplutko Moniko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Marysiu! Cieszę się, ten czas przedświąteczny nastraja mnie twórczo. Uwijam się w listopadzie z robotami, dekoracje domu na początku grudnia też już mam "opracowane", a równocześnie zawsze sobie cos "dłubię". Wyjątkowe w tym roku jest, że dzielę się moimi wyczynami na blogu. I muszę przyznać, że mnie to mobilizuje!

      I ja przesyłam pozdrowienia!

      Usuń
  8. Jesteś niesamowita!!! uwielbiam Twoje pomysły!!! ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam Twoje niesamowite komentarze :) Buziole, Sylwuś!

      Usuń
  9. Ale super! :) Taki krawat na pewno jest wygodny ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane! :)