wtorek, 19 listopada 2013

Dekoracje świąteczne - wianek

Witajcie!

Zapowiedziałam, że będzie przed-świątecznie i pomysłowo. Dziś pierwszy wianek, w barokowym stylu :) 4 świece zapowiadają niecierpliwe odliczanie do Świąt Bożego Narodzenia:



Całość idealnie wpasowała się na ozdobny talerz, dzięki czemu wianek jest mobilny - mimo pokaźnych rozmiarów. Tak dla informacji - to zdjęcie z ubiegłego roku. Spokojnie, nie zaczęłam jeszcze produkcji. Narazie kolekcjonuję pomysły w głowie.

Następnym razem chcę Wam podsunąć pomysł na (mikołajkowy?) upominek, ale do wianków jeszcze wrócimy. Dopiero się rozgrzewam! :)

Macham do Was!
Moni

16 komentarzy:

  1. Jestem pewna, że ten wieniec również cudownie pachnie, biorąc pod uwagę jakie elementy się na nim znajdują :)
    Czekam na kolejne propozycje :)
    Uściski posyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale raczej delikatnie i nie nachalnie. Mam tylko nadzieję, że nie obiecuję zbyt dużo!
      Buziaki

      Usuń
  2. Oj jak juz u Ciebie światecznie i adwentowo! Wieniec śliczny:) Chyba tez muszę juz pomysleć o światecznych dekoracjach
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, dałam czadu, bez wielkiego wstępu :D Lubię już w listopadzie mentalnie się przygotować, bo grudzień mi potem za szybko mija, stąd te (przed)świąteczne klimaty tutaj!
      Uściski przesyłam!

      Usuń
  3. Lubię takie rozgrzewki! Bo kiedy się cieszyć najbardziej z takich pomysłów, jeśli nie przed Świętami :)
    buźki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to właśnie chodzi! :)
      Buziaki!

      Usuń
  4. Swietny, stonowany i elegancki. Ciekawa jestem tegorocznych propozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa, bo mam pomysły, których jeszcze nie realizowałam. Zobaczymy, co z tego wyjdzie! :)

      Usuń
  5. piękne wykonanie :) czekam na więcej :) a i ja ma coś wiankowego w zanadrzu ;) buziaczki Moni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jestem ciekawa Twoich wianków! Uściski!

      Usuń
  6. Oj, fach w ręku widzę ;) Piękny jest, taki dopracowany, też się niedługo zabiorę za produkcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Czy fach w ręku, to nie wiem. ;) Ale kręcenie wianków wszelakich sprawia mi wielką frajdę. Tutaj w sklepach pokazały się już choinkowe gałązki, więc powoli można produkcję rozkręcać. Pozdrawiam!

      Usuń
  7. czekam na pomysła, bo o ile dzieci mikołajkowo mam już z głowy, został mi jeszcze małżon i gro rodziny na gwiazdkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ci powiem, że właśnie się robi taki jeden szybki prezent... czytając Twój komentarz, pomyślałam, że może i dla Twojego M. by przy odpowiednim oswojeniu pasowało? Już niebawem!

      Usuń
    2. moni! jestem pod wrażeniem twoich pomysłów wieeelkim!

      Usuń
    3. Magdo, cieszy mnie to wieeeelce! :)
      Witam Cię tutaj serdecznie i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Komentarze mile widziane! :)