wtorek, 15 października 2013

Szybkie pakowanie

Witam serdecznie!

Nie, tym razem nie szykuję się do wyjazdu, a szkoda. Zresztą pakowanie bagażu to u mnie pełna celebracja, z karteczką, z wyprzedzeniem i radością oczekiwania. Raczej niczego nie zapominam.

Za to pakowanie prezentów, bo o tym mowa, często odbywa się w tak zwanej ostatniej chwili.
Ale nawet wtedy staram się, aby zaskoczyć i zaintrygować, aby samo opakowanie było fajną zapowiedzią tego, co w środku. W takim zamierzeniu powstało to:




Proste materiały: zwykły szary papier, kolorowe samoprzylepne taśmy i pisak
Czas wykonania: 5 minut :)
Uśmiech na twarzy odbiorczyni: bezcenny!

O tym, co było w środku, napiszę niedługo. Dziś na koniec zapowiedź projektu, który przedstawię Wam następnym razem:





Do następnego!
Moni

16 komentarzy:

  1. Super opakowanie, bardzo kreatywne! pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkie pakowanie, a jakie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem niecierpliwa i najbardziej lubię takie właśnie szybkie projekty, pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. mała rzecz, a cieszy jak diabli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem myślę, że tym pakowanie to głównie sobie sprawiam przyjemność :)

      Usuń
    2. szczerze... to właśnie miałam na myśli
      wstyd

      Usuń
  4. super wyglada ta niespodzianka :)) a ta zapowiedź to może coś z worka jutowego ? :)) buziackzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepło, ciepło! Rozwiązanie niedługo ;) Uściski!

      Usuń
  5. Kochana rewelacyjny pomysł - bardzo efektowny:)) a co jest w środku???

    buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, opiszę niedługo, bo u mnie w domu to "coś" powoli staje się wręcz kultowe...:)

      Usuń
  6. Ja mam podobnie. Nawet gdy ide do kogoś tylko z wizytą, zawsze ładnie zapakuje wino czy czekoladki. Samo pakowanie sprawia mi wielką frajdę! Cudowny pomysł z tym tortem, jesteś rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, dziękuję! Lubię nadać upominkom oraz prezentom bardziej osobisty wyraz i poczynić tymsamym szybki "handcraft".
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Też tak robię, staram się zaskoczyć i zawsze się to udaje ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane! :)