niedziela, 4 sierpnia 2013

Smak lata

Witam!

Lato wprawdzie w pełni, ale tutaj skończyły się już niestety wakacje. Pora wrócić do obowiązków. Zmiana tym większa, że i ja - po przyjemnej przerwie - wracam do pracy. Ostatnie dni upłynęły na przygotowaniach do nowego roku szkolnego i przyzwyczajaniu się do nowego trybu.

Jak na ironię, lato rozpanoszyło się na dobre i funduje nam śródziemnomorskie temperatury. To dobrze, nadal wolę upały niż mrozy. Łapię więc każdy promyk, przyda się zimą.

Sierpień kojarzy mi się głównie z ciepłem, wakacyjną labą oraz smakiem arbuza, którego uwielbiam pod każdą postacią! Wakacyjne luzy niestety już za nami, za to arbuzem zajadamy się na wyścigi. W upalne dni  najlepiej smakuje nam dobrze schłodzony.


A Wy, jakie macie sposoby na ten rozleniwiający upał?

Pozdrawiam i do następnego
Moni

20 komentarzy:

  1. och ja też jutro wracam do pracy wakacjach :/ nawet nie chce mi się myśleć jak ja wstane :) no ale cóż najważniejsze że wakacje się udały :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! I jak udało się wstawanie? U mnie krucho było, bo z natury jestem bardziej sowa i zasnęłam późno, a budzik bezlitośnie o 6.15 :( Pozdrawiam!

      Usuń
  2. No u mnie po powrocie z jednych wakacji, zaraz drugie. A i nie-wakacje nad Bodenskim sa jak urlop ;) Dopiero we wrzesniu wroci szara rzeczywistosc :)
    A arbuza kocham ponad wszystko, buzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku też miałam wyjątkową labę i prawdziwe wakacje, więc nie narzekam, że nadeszły obowiązki. Zresztą pogoda jest super i daje nadzieję, że lato trochę jeszcze potrwa. Uściski Kasiu!

      Usuń
  3. upały rozgościły się w Polsce na dobre- chłodne napoje i lekkie zwiewne sukienki:)) mój sposób na upał :)))

    buziak:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Berlinie też gorąco! Twój sposób na upał jest jak najbardziej godny podpatrzenia :) Przesyłam pozdrowionka

      Usuń
  4. Bezbolesnego powrotu do pracy :). U nas też upały, mnie czeka jeszcze trochę wolnego przerywanego jednak nielicznymi obowiązkami z pracy. pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Odpoczywaj, ile możesz :)

      Usuń
  5. Oj, tak. Trudno pracuje się w takie upały jakie w tej chwili mamy w Polsce.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tutaj też fala upałów trwa zaskakująco długo i faktycznie raczej nie pomaga w motywacji do pracy :)! pozdrawiam!

      Usuń
    2. Chyba najlepszym wyjściem byłoby zrobienie sobie dodatkowego, krótkiego urlopu :)

      Usuń
    3. Owszem, ale nic z tego. Wyczerpałam kontyngent urlopowy ;) Zostają jednynie weekendy.

      Usuń
  6. Na szczęście u mnie upały już minęły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tutaj również i już mi żal ;)

      Usuń
  7. u nas juz po upalach, mam nadzieje, ze nie bedziemy odpalac morderczego dla mych uszu wiatraka!!! a arbuza i tak dzis zjadlam!!!
    buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście stare mury długo się nagrzewają i obywamy się bez wiatraka :) Chociaż dziwnie mieć znów lodowate stopy :(
      Pozdrawiam!

      Usuń

Komentarze mile widziane! :)