wtorek, 23 lipca 2013

Skrzynia

Lato, lato wszędzie....

Witam serdecznie!

Wakacje zdecydowanie nie sprzyjają blogowaniu, a przynajmniej publikowaniu wpisów. Lato rozpieszcza mnie w tym roku wyjątkowo, rzadko jestem on-line. :) Kilka dni nad Bałtykiem spędzonych z Córką udane w pełni, piękna pogoda, totalna laba i nawet woda w morzu CIEPŁA! Korzystam ile się da, bo nasze wakacje nieubłaganie dobiegają końca. Kończą się dobre czasy i wakacyjny klimat, Mała Mi wraca już niedługo do szkoły, a ja do pracy. Ale nie wybiegam w przyszłość i tak nas codzienność dopadnie.

Pokażę Wam SKRZYNIĘ. Projekt diy, wykonany przez Łuka z desek podłogowych oraz kołków, właściwie bez użycia kleju. Dodam, że wykonany w kuchni aszego poprzedniego mieszkanka! To ja podsunęłam pomysł, a w trakcie robót mocno dopingowałam. Sztuką oraz najtrudniejszym etapem była klapa, która jest półokrągła. Skrzynia ma skrywać skarby, więc została obita staromodnymi okuciami. Przyjemne sprawy wykończeniowe jak bejcowanie oraz woskowanie przypadły w udziale mi.

Ta skrzynia powstała kilka lat temu i pojechała w prezencie do pewnego Domu na wsi. O tym domu napewno jeszcze napiszę, a teraz zobaczcie skrzynię:





Ta szpara powstała przez nieuwagę już przy używaniu. Aby dochodziło powietrze klapa została podważona, ale niestety tylko z jednej strony. Teraz skrzynia jest już naprawdę unikatowa :)

A gdzie Wy trzymacie swoje skarby?! :)

Zanim przepadnę w ogródku, pozaglądam, co w Waszych blogach piszczy. Tak więc do zobaczenia!

Pozdrawiam słonecznie!
Moni

18 komentarzy:

  1. fantastyczna skrzynia,imponuje mi wykonanie-to lubię np w starych meblach,moja szafa dwudrzwiowa tez montowana jest bez gwoździ:)Cudnych wakacji życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, dobre wykonianie oraz materiał przetrwają wszystkie trendy , a przedmioty tak wykonane są TRWAŁE. I ja mam słabość do takich właśnie "dzieł". Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Skrzynia piękna i wykonana własnoręcznie, cudo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nawet byli chętni na kopię tej skrzyni ;) Ale przy wykonaniu było kilka "schodów" i powtórka tej pracy nie wchodziła w grę. Serdeczności przesyłam!

      Usuń
  3. Piękna! Gratulacje dla uzdolnionego chłopa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, gratulacje dla chłopa przekażę ozywiście :D !

      Usuń
  4. skrzynia boska,mam bzika na punkcie takich rzeczy,zeby moj maz tak zbudowal cos od czasu do czasu ,po stopach bym go calowala:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelin, może musisz gdzie indziej całować, to Ci zbuduje?! Taka mała sugestia... :D A Wasza skrzynia też jest przecudna. Mówiłaś, że Mąż przytachał, to już prawie jakby sam zbudował! Buziaki!

      Usuń
  5. Moni, skrzynia jest piękna, ja mam straszny sentyment do wszelkiego rodzaju skrzyń i powiem, że pomimo, że już dwie posiadamy, marzy mi się taka wielka , zamiast stołu :) w salonie.

    Ciekawa jestem tego domu na wsi:) Zabrzmiało tajemniczo. Odpoczywajcie i cieszcie się wakacjami

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, pomysł ze skrzynią zamiast stołu i mnie kusi, narazie stoi u mnie taka wiklinowa. O dziwo jest to "mebel", który chyba do wszystkich stylów pasuje. O domu będzie wkróce, uściski przesyłam!

      Usuń
  6. marzy mi się taka skrzynia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, to marzenie ma szansę na spełnienie, myślę że niejeden stolarz by się chętnie takim projektem zajął! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. jest rewelacyjna:) że też mój małżonek nie pała miłością do takich robót ;) u nas w domu to raczej ja częściej trzymam młotek :)) ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy podział! Ja z kolei raczej stronię, bo przy pracach Mistrza i tak wszystko będzie się marnie prezentować ;) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. lubie takie rzeczy! ciagle zaluje ze mam tak male mieszkanie... przez to musze wybierac wsrod mebli i dodatkow,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba większość z nas zna takie rozterki. Za to skrzynia z prostym wiekiem może służyć za stolik, a przy okazji pomieści wiele rzeczy. Czasem takie rozwiązanie może połączyć przyjemne z pożytecznym :) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. skrzynia wygląda na bardzo masywną:) świetnie wygląda. Kupę pracy musiało być włożone w pracę

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane! :)