wtorek, 18 czerwca 2013

Wakacje!

Tak, tak - to nie błąd. Dziś ostatni dzień szkoły. Dla nas szczególny, bo Miriam kończy pierwszą klasę. Od jutra w Berlinie WAKACJE! W Niemczech każdy kraj związkowy ma inny termin wakacji i jest on ruchomy, czyli co roku jest inaczej. Jedynie ich długość jest niezmienna - niestety. NIESTETY, bo letnie wakacje trwają tylko sześć tygodni. Planujemy wykorzystać ten czas na maksa ;). Tymbardziej, że wyjątkowo mogę go spędzić z Małą Mi w całości.

Ale dziś jeszcze luzik, dzień przebiega według MOJEGO rytmu, znajdzie się czas na kawę i chwilę zadumy. Od jutra rządy przejmuje Mała Mi, będzie się działo!


Nadal rozmyślam nad layoutem, tak więc i ta szata jest raczej przejściowa. Stwierdzam, że  ascetyczna biel to nie do końca ja. Ale projekt tworzy się powoli i chyba nie obędzie się bez technicznej pomocy Łuka. W międzyczasie nawiązują się ciekawe kontakty i znajomości,  ciągle się czegoś nowego uczę i poznaję interesujące blogi, nie tylko wnętrzarskie - wciągnęło mnie to blogowanie na dobre. Fajnie, że mi towarzyszycie w tym "eksperymencie", że tutaj zaglądacie, wracacie, komentujecie!


W zasadzie nic więcej nie mam dziś do powiedzenia :) 

Pozdrawiam serdecznie!

PS. Ktoś napije się ze mną latte macchiato?



25 komentarzy:

  1. Właśnie zdmuchnęłam Ci piankę z kawy :-)
    Delektuj się wakacjami.musiała
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa jak to będzie, czeka mnie 6 tyg. z dzieckiem nonstop - nie wiem czy to zniosę, ale sama tego chciałam. pozdrawiam Cię!

      Usuń
    2. W trakcie może być różnie, ale w roku szkolnym zatęsknisz za tym czasem, coś tak mi się widzi :)

      Usuń
  2. chyba tez zrobie sobie latte,juz nie wiem co mam pic i co ze soba zrobic ,moze schowam sie w piwnicy hii,ale i tak ciesze sie z goracych upalow,wole je od ulew i mrozow ktorych nie znosze,my wczoraj wieczorem wybralismy sie nad jezioro,ucieklismy po pieciu minutach ,tam jeszcze widac skutki ulew majowych nie jest przyjemnie ,jest tak dziwnie,mam nadzieje ze szybko sie to zmieni:P....................wakacje !!!!!! wspaniale jest miec wakacje:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj też jest dość gorąco, ale stare mury długo się nagrzewają i w domu mam przyjemnie chłodno! tak, dopiero sobie uświadamiam, że i JA mam teraz "wakacje"!

      Usuń
  3. Ja się napiję chętnie, pozdrowionka i dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie, a kawka już się robi! Uściski przesyłam!

      Usuń
  4. 6 tygodni to faktycznie krótko. Jedną kawkę poproszę i życzę dużo cierpliwości i twórczych pomysłów na najbliższe tygodnie. A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oj cierpliwość może się przydać, pomysły mam głównie wyjazdowo-działkowe, zobaczymy co jeszcze wymyślimy. Kawa zaraz będzie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Pięknych wakacji życzę :) u nas jeszcze teoretycznie rok szkolny, ale klimat wakacyjny też już odczuwalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To pewnie dzięki pięknej pogodzie, która w końcu nadeszła. Przynajmniej u nas jest prawdziwe lato, idealne warunki na początek wakacji! Miło mi Cię gościć :)

      Usuń
  6. ja poproszę! kawkę oczywisćie!
    rozumiem dokładnie Twoje wciagnięcie- zaczęłam pisać bloga ponad dwa lata temu i jeszcze mnie trzyma ta "extaza": piszesz posta i czekasz na komentarze, jak małe dziecko normalnie....to jak narkotyk! brak interentu to dramat normalnie... podobno potem troche pzrechodzi....
    Zazdroszcze wakacji, choć nie tego , że takie krótkie! ale chyba potem się do wyrównuje, bo wolne jest u Was częsciej, prawda?
    serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawka podana, rozgość się :) Faktycznie wakacje są inaczej rozłożone, już w październiku mamy kolejne dwa tygodnie wolnego, w sumie wychodzi chyba na to samo.
      Jak narkotyk powiadasz, coś w tym jest, ale na szczęście mam wyrozumiałego męża!
      Miłego dnia!

      Usuń
  7. Ja chętnie napije się z Tobą kawy Moniko. Mam nadzieje, że rządy Małej Mi będą interesujące, wesołe i z mnóstwem fantazji :)
    W bieli mi się bardzo Twój blog podoba, ale to Ty musisz ę w tym odnajdywać :)
    Pozdrawiam cieplutko i udanych wakacji wam zyczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie Cleo! Dzięki za feedback dot. białego, w sumie i mi się coraz bardziej podoba, narazie na tym kolorze poprzestanę. A wakacje zobaczymy, jest gorąco i słonecznie, czyli prawdziwie wakacyjna pogoda.
      Buziaki

      Usuń
  8. na kawe za pozno, ale zielona herbata oki!
    cudowny blog, nietypowe wnetrza, ale gustowne i cieple!
    i wspaniale podroze, wietnam?WOW!!!!!!!!!
    musze ze spokojem przeczytac wszystkie wpisy:)
    pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, miło mi Cię gościć, ziel. herbatka napewno też się znajdzie.
      Tak to fajnie napisałaś, że aż nie wiem co odpisać...dziękuję.
      To mam nadzieję, że po po lekturze pierwsze wrażenie nie zblednie ;)
      Spokojnego wieczoru!

      Usuń
  9. Moniczko, kawkę chętnie, chociaż ostatnio staram się bardzo ograniczać.
    Miriam - piękne i niespotykane imię (przynajmniej w Polsce) :)
    ps. My na wakacje jeszcze czekamy...
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, możemy napić się również wirtualnej herbatki.
      Wyszukać we dwójkę imię, które brzmi ładnie po niemiecku, polsku, a na wszelki wypadek i po angielsku i jednocześnie nie powtarza się za często, to niełatwe, ale miłe wyzwanie. Faktycznie w PL mało spotykane. Odwzajemniam uściski i uciekam spać!

      Usuń
  10. Piwonie ah.. i moja ulubiona kawka..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawa to i moja słabość, więc siadaj napijemy się :)
      Piwonie to jakaś japońska odmiana, którą zastałam już w naszym ogródku, jej kwiaty są duże jak talerze! Miłego dnia!

      Usuń
  11. Ja poproszę! ;) To faktycznie będzie się działo, udanego wypoczynku, a może bardziej przyjemnych, szalonych chwil spędzonych na zabawie?... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Tego nam dwa razy nie trzeba powtarzać! Jak Hiszpania? Pozdrawiam!

      Usuń

Komentarze mile widziane! :)