piątek, 14 czerwca 2013

On the road

Kochani!

Zaczyna się weekend. Wpadam tutaj na chwilkę, życzyć Wam słońca i udanego odpoczynku.
Tych z Was, którzy jeszcze nie czytali, w wolnym czasie zachęcam do lektury moich wspomnień z Wietnamu. Wszystkich zaś zapraszam w następnym tygodniu, kolejny post już przygotowany, pozostaniemy w klimatach podróżniczych, ale nie zabraknie też pomysłów na dekoracje...  narazie nic więcej nie powiem. :)

U nas zapowiada się piękna pogoda, Mała Mi spędzi weekend z babcią, a my na działce. Zobaczcie, co mamy jeszcze w planie....


Cieszę się jak dziecko! :)

Pozdrawiam słonecznie z bananem na buzi :), miłego weekendu!

Moni

PS. W layoucie ciągłe zmiany, jeszcze szukam swojego "odcisku palca" i oswajam się z graficznymi trikami. Podsuńcie jakieś pomysły, jak zrobić fajny baner oraz takie dot. łatwości czytania - będę wdzięczna!

8 komentarzy:

  1. w takim razie zycze ,udanego i szalonego weekendu:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę tego samego! pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Przyjemnego weekendu i wspanialej pogody życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawia i życzę udanego wypoczynku. Ja też ciągle eksperymentuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wypoczynek się udał, pogoda dopisała - czego chcieć więcej! Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. mam tylko nadzieję, ze na tej działce nie występujecie w takich nakryciach głów:-))).
    Ja starsza pani już jestem, wiec lubię jak jest niezbyt mała czcionka, akapity i odstępy miedzy wierszami.... trudno mi się czyta takie "jednym ciągiem"....
    a banerek to ja lubię zmieniać, w zależności od nastroju, pory roku itp....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hełm to jest strój ochronny, przed zbyt ciekawskimi sąsiadami :D
      Dzięki za pomysły i podpowiedzi, ale "starszej pani" Ci nie odkupię! Tak, pewna lekkość w layoucie jest wskazana, szczególnie przy dłuższych postach.
      Pozdrowienia przesyłam!

      Usuń

Komentarze mile widziane! :)