poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Miło mi...


Witam!
Przez malowanie przedpokoju oraz przygotowania do świąt zapomniałam całkiem o miłym wyróżnieniu, które mnie spotkało!

Dostałam je od Agnesss, której serdecznie dziękuję! Było mi bardzo miło :)

Ale oczywiście nic za darmo, należy odpowiedzieć na kilka pytań ;) Agnesss nie poszła na łatwiznę, o nie! Postaram się coś z tym zrobić:

1. Rummikub czy scrabble?  
Sudoku :)

2. Lektor czy napisy? 
 Dubbing :)
 
3. Brandy czy whisky?  

Piwo :D
 
4. Hetman czy 2 wieże?  

Ale o co biega?! ;) (trochę minęło, zanim wogóle skojarzyłam, że chodzi o szachy!)
 
5. Mistrz czy Małgorzata? 

Mistrz?
 
6. Fizyka czy chemia?  

Chemia
 
7. Kolczyki czy klipsy?  

Kolczyki
 
8. Joga czy pilates? 

Joga, jak już muszę coś wybrać :) 
 
9. Klubowego czy Malborego?

Się nie zaciągam :D
 
10. Deszcz czy śnieg?  

Słońce! Słońce! Słońce!

11. książka godna polecenia :)

Polecam książki Carlosa Ruiza Zafona, wspomniałam o nich przy okazji wpisu o Barcelonie.

Agnesss, jeszcze raz dziękuję, uśmiałam się przy okazji wpisywania odpowiedzi, szczególnie z własnych skojarzeń! Wymigam się od wytyczenia kolejnych blogów. Przyczyna jest prosta, jak zwykle nie wiem, kogo wytypować. Jedni już dostali, inni nie chcą. Chyba za krótko tutaj jestem i nie do końca przenikam zasady. Ale jeżeli mogę kogoś uszczęśliwić tym wyróżnieniem, to proszę tylko o dyskretne info - od razu przekażę dalej!

Pozdrawiam
Moni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane! :)