piątek, 29 marca 2013

Świątecznie

Witam!
Wielki Piątek w Niemczech jest dniem wolnym od pracy. Również u mnie wszystkie prace zakończone, Dom przygotowany do świętowania, do bycia razem i spędzania czasu z rodziną i przyjaciółmi. To zdecydowanie czas bycia w realu... Jednak od niedawna poznaję również blogowy świat, sprawia mi wiele radości, uczy i zajmuje. Spotyka mnie tutaj wiele przychylności i dobrej energii. Tak jak rozesłałam kartki moim bliskim, tak i Wam chciałam zostawić kilka świątecznych słów oraz ostatnią dawkę wiosenno-wielkanocnych dekoracji.


Wianek, zrobiony na szybko i w ostatniej chwili. Długo szukałam pomysłu, w końcu zdecydowałam się na proste rozwiązanie, inaczej chyba bym go wogóle nie zrobiła. Nie zawiesiłam na nim żadnych typowo wielkanocnych dekoracji, żeby sobie trochę dłużej powisiał. Już od dłuższego czasu chodził mi po głowie wianek na kuchenne drzwi.

 

Kochani!
Życzę Wam udanych i radosnych świąt!

  
Pozdrawiam,
Moni

PS. Staram się nie marnować czasu na roztrząsanie spraw, które nie są w mojej mocy, ale dziś rano za moim oknem było tak - brak mi słów:

5 komentarzy:

  1. Moni, sliczne pisanki! Rowniez wszystkiego dobrego! U nas tez snieg, przybij piatke ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas taka sama pogoda, zima już stanowczo się przedłuża:( Wszystkiego dobrego na święta!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane! :)