czwartek, 7 marca 2013

Ruszyła produkcja



Zbliżają się święta Wielkanocne, powoli czuć w powietrzu wiosnę. To dobry moment, aby otrzepać się z zimowej opieszałości i przewietrzyć mieszkanie, szafy, głowy. Potym jak przebrnęłam przez fotograficzne wyzwanie Lucy (poprzedni post) postanowiłam dodać na blogu stronę Poznajmy się, gdzie piszę trochę o sobie. W końcu fajnie wiedzieć z kim się ma do czynienia, prawda? Długo miałam ten krok w planach, tak więc w ramach wiosennego zawirowania od tego zaczęłam działania.

Symbolicznie ten okres przedświąteczny to czas porządków oraz planów - odżywamy dekorując wiosennie nasze domy, ustawiając zielone zwiastuny wiosny, planując prace w ogrodzie lub letnie wakacje.

W dekoracjach fajne jest to, że dzięki ciekawym pomysłom (a tychże na blogach nie brakuje!) można szybko i tanim kosztem zmienić wystrój w zależności od nastroju. A ile radości daje taki samodzielnie zrobiony wianek czy inne cudo! Tak i u mnie ruszyły wiosenne prace: sprzątanie, przeglądanie szaf ale również robienie kartek świątecznych, małych prezencików, wianków i takie generalne odświeżanie. Tu zmienię obrazek czy zdjęcie, tu postawię nową roślinkę...


W dekoracjach u mnie będzie kolorystyczna rewolucja, bo odważę się na kolor, przed którym się  dość twardo wzbraniałam, ale człowiek z czasem podobno łagodnieje, będzie zatem... RÓŻOWO!


Narazie panuje MIĘDZYCZAS, który jest mało fotogeniczny, ale bardzo kreatywny.



Życzę Wam twóczych pomysłów i odwagi w ich realizacji!

Pozdrawiam,
Moni


10 komentarzy:

  1. Śliczne klamerki - ja dziś także wybrałam sie na giełdę kwiatową. Zakupiłam kilka przedmiotów do dekoracji - planuję własnie wianek :)
    Koniecznie pokaż co wyprodukujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się uda;) Narazie mam ogólny pomysł, ale jeszcze nie wiem co z tego wyjdzie...

      Usuń
  2. Skąd masz takie piekne klamerki, chcę takie:)nie moge doczekać się Twoich dekoracji!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam je w Lidlu, ale nie wiem czy są dostępne również w Polsce. Teraz jest sezon na takie rzeczy, więc warto się rozejrzeć, napewno gdziś uda Ci się dostać takie lub podobne!

      Usuń
  3. Masz racje, dekoracje dają nam mnóstwo pola do popisu. Można kombinować i w kilka minut zmienić calkowity wystrój salonu, pokoju czy kuchni. Za to je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czasem niewiele potrzeba, żeby zrobić coś łądnego i się tym cieszyć!

      Usuń
  4. No to szalejesz, maleńka. Ja lubię kolor w domu, pod warunkiem, że jest to biały ;)
    Z niecierpliwością czekam na dalszy proces tworzenia zamknięty w kadrze
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co! Raz się żyje...:)

      Usuń
    2. nie ma inaczej :)
      filc wycinasz dziurkaczami?

      Usuń
    3. Oj, az tak to nie! Kupuje gotowe:-)

      Usuń

Komentarze mile widziane! :)