środa, 20 marca 2013

Dla osłody...


Witajcie!

Przedstawię Wam dziś fajny pomysł na upominek dla małych i dużych łasuchów. Ja przygotowałam to z myślą o nadchodzących świętach, ale można taki prezent dopasować do każdej okazji.
Jest BARDZO w moim stylu: szybki, prosty i niekosztowny;)


Do wykonania potrzebujemy:

- słoik lub kilka, w zależności od tego, ile chcemy takowych prezentów wykonać,
- słodycze (kolorowe, różnej wielkości)
- elementy dekoracyjne, np. tasiemki, naklejki itp. wg. własnego uznania i gustu,
- farbka akrylowa (troszeczkę), aby pomalować wieczko od słoika.

Niewiele, prawda? Zazwyczaj mamy takie rzeczy w domu... W dosłownie kilka minut (pomijam malowanie i schnięcie, to można przygotować wcześniej) mamy gotowy zabawny upominek.



Oczywiście możliwości dekoracji jest bez liku, ja użyłam tego, co mam w domu. Postanowiłam udekorować wieczko neutralnie, aby można użyć słoik jako pojemniczek. Zakładam, że to, co w środku szybko zniknie. :) Chociaż i tutaj możemy odmieniać, taki słoik może być nośnikiem prezentu pieniężnego lub jakiejś małej rzeczy, którą można w ten sposób ukryć...


Tego ptaszka już znacie, bardzo chętnie pozuje do zdjęć ;) Takie rzeczy można w Niemczech kupić w sklepie NanuNana, jest to sieć sklepów z różnymi dodatkami za przystępne ceny. W międzyczasie sieć ta działa w kilku miastach w Polsce, polecam zajrzeć.


Ciekawa jestem, jak Wam się ten pomysł podoba? Podeślijcie proszę zdjęcia lub linka, jeżeli skorzystacie!

Żegnam się już z zasypanego śniegiem Berlina!

Moni


11 komentarzy:

  1. Fajny upominek, kolorowo, wiosennie, a nasze łasuchy by go od razu przejęły, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie też będę musiała zawartość wydzielać...

      Usuń
  2. Kochana, swietny pomysł, jestem pod wrażeniem!
    Rzeczywiście oryginalnie i niedrogo! A za to bogaty i uroczy efekt.
    Dziękuje za tą super inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę, proszę. Najbardziej cieszy, jak pomysł pójdzie w świat:) Pozdrawiam Cię Cleo!

      Usuń
  3. Ale wiosennie i słodko! Właściwie to sama chciałbym dostać taki prezent- szczególnie przy dzisiejszej pogodzie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łasuchy są wśród nas :) Tak myślałam, sama przy robieniu miałam widoczne ubytki w materiale;) takie małe kolorowe, same się do buyi pchają :D

      Usuń
  4. To jest.....TAKIE UROCZE...SŁODKIE...
    Piękne zdjęcia...
    Pozdrawiam na...kolorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Czasem małe cieszy prawda? Mam nadzieję, że odbiorcy też będą mieli frajdę! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  5. Świetne - takie słodkie - w obu tego słowa znaczeniach! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Dla siebie może bym się nie odważyła tak "słodzić", tym większa frajda w robieniu takich prezentów:)

      Usuń
  6. Ślicznie to zrobiłaś! Podobają mi si guziki jako środki kwiatków :) Super! Pewnie kiedyś skorzystam :) Tylko farbę porządną kupię, bo obecnie żadnej akrylowej w domu nie mam (a akwarelki raczej się nie nadają :P )

    Przy okazji zapraszam do udziału w konkusie:
    http://www.wnetrzazewnetrza.pl/2013/03/konkursowa-kapibara.html :)
    Można wygrać lampę origami oraz piękne dodatki do domu z motywem drzewa.
    Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz udział! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane! :)