poniedziałek, 31 grudnia 2012

Na dobry początek

Podczytywaczką różnych blogów - głównie wnętrzarskich - jestem od dawna. Wiele ich autorek podziwiam za umiejętności i cenię te strony jako nieustające źródło pomysłów. Ale decyzja o aktywnym dołączeniu do blogosfery dojrzewała powoli. Poprzeczka ustawiona jest wysoko, tyle jakościowych publikacji raczej wywoływała wątpliwości, czy naprawdę mogę dodać coś równie ciekawego. Wątpliwości zostały, ale jednak ciekawość i chęci podzielenia się oraz wymiany pomysłami i dobrą energią przeważyły.

Blog będzie o mieszkaniu, w którym ciągle coś zmieniam, przestawiam i ulepszam oraz o tym skąd czerpię inspiracje. Będzie też o Berlinie, gdzie od lat mieszkam i który bardzo lubię - postaram się przedstawić to miasto od strony innej, niż tej znanej z przewodników turystycznych. W końcu nie zabraknie tutaj też Luka i Małej Mi - bez nich ani rusz.

Kurtyna w górę!





4 komentarze:

  1. Zeby o tym blogu w najlepczych i najwiekszych czasopismach mówili ;)Powodzenia zyczy siostra

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu - sama od niedawna bloguję - serdecznei zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku mojego blogowania - jedna z Blogerek poradziła mi abym wyłączyła weryfikację obrazkową bo zniechęca do dodawania komentarzy - zauważyłam, że u Ciebie jest więc może też Ci się przyda instrukcja jak to zrobić (ja nie miałam zielonego pojęcia)
    W ustawieniach/posty i komentarze/weryfikacja obrazkowa/nie/zapisz ustawienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Kasiu - dziekuje za komentarz i Twoja uwage, narazie nawet jeszcze nie wiem o co chodzi:) :) :) bo nie widze roznicy, ale przyjrze sie temu:) Pozdrawiam!

      Usuń

Komentarze mile widziane! :)